5 نشانه گرفتگی فاضلاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 28 شهريور 1401
بازدید : 151
نویسنده : سجاد امینی

وقتی لوله کشی فاضلاب خانه شما به خوبی کار می کند، به راحتی می توانید آن را بدیهی تلقی کنید، اما گرفتگی خط فاضلاب به زودی به یک مشکل تبدیل می شود. علت انسداد می‌تواند ریشه‌های درخت باشد که گاهی به خطوط فاضلاب حمله می‌کند و آنها را مسدود می‌کند، یا اگر خطی قدیمی است، تجمع تدریجی ذرات جامد ممکن است در نهایت آن را مسدود کند. یکی دیگر از دلایل مسدود شدن خط، عادت بد ریختن گریس در سینک یا هر فاضلاب خانگی دیگر است. اگر انسداد به سرعت برطرف نشود، آب پسماند می تواند به خانه برگردد و یک آشفتگی بدبو ایجاد کند.

 

اگر هر یک از این علائم را مشاهده کردید، ممکن است خط فاضلاب شما مسدود شده باشد.

 

  • بوی بدی از دوش، وان، سینک یا توالت شما می آید. آن بوی بد فاضلابی است که به دلیل گرفتگی خط تخلیه نشده است.
  • تخلیه چندگانه خانگی کند است. تمام زهکش های خانگی به خط فاضلابی که به سیستم فاضلاب شهری یا سپتیک تانک منتهی می شود متصل می شوند. هنگامی که یک خط فاضلاب گرفتگی دارید، تمام یا بیشتر لوله های فاضلاب شما تحت تاثیر قرار می گیرند.
  • سطح آب توالت شما بدون هیچ دلیلی افزایش یا کاهش می یابد. تغییرات فشار آب در زمانی که فاضلاب تخلیه نمی شود، بر زهکشی خانه تأثیر می گذارد و می توانید این تأثیر را در آب توالت مشاهده کنید.
  • جریان آب از یک زهکشی می تواند باعث غرغره در زهکشی دیگر شود. به عنوان مثال، هنگامی که توالت را می‌شویید، آب در سینک یا کانال دوش غرغره می‌کند، یا ماشین لباسشویی خود را روشن می‌کنید و توالت غرغر می‌کند.
  • آب به سمت بالا یا خارج از خط فاضلاب جریان می یابد و تمیز می شود . لوله تمیز کردن فاضلاب یک لوله سرپوشیده و عمودی است که لوله‌کش‌ها از آن برای رفع گرفتگی خط فاضلاب استفاده می‌کنند. اگر آب از محل تمیز بیرون می آید، به این معنی است که نمی تواند تخلیه شود و خط مسدود شده است.

فاضلاب یک خطر برای سلامتی است و اگر سعی کنید خودتان یک خط فاضلاب مسدود شده را برطرف کنید، ممکن است مشکل را بدتر کنید. پاکسازی یک خط گرفتگی یک کار برای یک پیمانکار حرفه ای لوله کشی است. او می‌تواند انسداد را برطرف کند و علت آن را شناسایی کند تا بتوانید از تکرار مجدد همان مشکل در آینده جلوگیری کنید. علاوه بر این، یک لوله کش ماهر می تواند یک لوله قدیمی، شکسته و دارای نشتی را با لوله جدیدی جایگزین کند که احتمال گرفتگی آن کمتر است. اگر فکر می کنید علائم گرفتگی خط فاضلاب در خانه خود را مشاهده کرده اید، از یک لوله کش واجد شرایط بخواهید که آن را برای شما بررسی کند.





:: برچسب‌ها: نشانه های گرفتگی لوله ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ارزان لوله بازکن و آدرس arzanloole.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com